top of page

In de Geestelijke wereld

 

Toen ik het koninkrijk begon te begrijpen en er langzaam naar begon te handelen, begonnen er gebeden van mij verhoord te worden die kennelijk nog niet bij mij terecht waren gekomen. Ik had namelijk in het verleden een vraag gesteld aan God die beantwoord werd met het volgende verhaal dat ik te horen kreeg. Vanuit mijn hart wist ik dat wat ik hoorde waar was. Vanuit mijn bijbelkennis wist ik dat niets ervan tegen de bijbel in ging en vanuit kennis vanuit het occulte erbij viel alles op z'n plaats. Ik wil daarom dit bijzondere verhaal graag met jullie delen. Bid zelf om erachter te komen wat waarheid is.

 

Mijn vraag aan God

Mijn vraag was als volgt: Here, wat doet het in de geestelijke wereld, wanneer je zondigt in je hart. Ik ben bekend met het feit dat zonde in je hart vrucht kan baren en tot zonde kan worden. Maar er kan ook iemand rond lopen die zonde in zijn hart heeft, jaren lang maar het nooit tot uitvoer brengt. Omdat de bijbel al waarschuwt dat het vanuit je hart al zondig is en dat je dat al moet aanpakken, moet het effect hebben op de geestelijke wereld. Wat is dat? Dit was het antwoord dat ik kreeg ........

 

Geestelijke wereld bekeken vanaf de duistere kant

Er zijn mensen die diep bezig zijn in occulte (verborgen) dingen, zij zoeken in de geestelijke wereld. Hieronder kan vallen paranormaal, new age, allerlei afgoderij, maar ook satanisme. Hoe verder en hoe dieper je daarin gaat, hoe meer je in de geestelijke wereld terecht komt. Hierdoor kan het zijn dat een geoefend persoon in meditatie of bepaalde rituelen, zover komt dat deze persoon met zijn eigen geest uit zijn lichaam kan treden. Ik was hier bekend mee, omdat dit een zoektocht van mijn moeder geweest is met, met nogal slechte uitwerkingen uiteindelijk. Gelukkig had God haar vast en bracht haar weer terug. Zij kon met haar geest uit haar lichaam zover dat ze haar eigen lichaam kon zien liggen in die tijd. Er zijn ook mensen die kunnen meer, die kunnen dan ook nog reizen met hun geest. Men noemt dat astraal reizen. De persoon die het volgende verhaal aan het licht bracht, was opgegroeid in een zeer occulte satanische omgeving en was daar als kind op eigen keuze al heel ver in gegaan. Hij had letterlijk menig offers aan satan gebracht om deze krachten te kunnen. Op zijn 12e had hij al vele verschrikkelijke dingen gedaan. Deze man kwam op een bijzondere manier tot geloof en vertelde wat er gebeurde als hij astraal reisde, wat hij deed en wat hij zag.

Laat Christenen stoppen met bidden

Dit was een opdracht die hij had en waar hij aan mee werkte. Samen met demonen andere agenten van satan en een demonen leger zorgde ze ervoor dat christenen verstoord worden in hun gebed. De reden is dat gebed machtig is en dat dit het werk van de demonische machten hindert. Hij zei dat wanneer christenen bidden hun dat zagen als rook die naar de hemel gaat. Bij veel christenen gaat deze rook de lucht wat hoger verspreid de rook zich in de lucht en verdwijnt. Dit zijn de christenen die zonde in hun leven hebben en er niet mee af willen rekenen ook al hebben ze er kennis van dat ze dat zouden moeten doen. De christenen die hun geweten dicht maken en zeggen, dat het niet nodig is om alle zonde af te leggen of bij God te brengen voor vergeving met de wil om ermee te stoppen. Hun gebeden zijn heel zwak.

 

Bij sommige christenen zagen wij de gebeden als rook die omhoog ging als een kolom, maar botste tegen een donkere zware laag die in de hemel hangt. Een laag die een keiharde stenen laag lijkt te zijn. Dit zijn de christenen die wel af willen rekenen met hun zonde en deze belijden, maar het geloof missen dat hun gebed een uitwerking zal hebben. Daarbij vergeten ze andere belangrijke dingen die nodig zijn tijdens het bidden. 

 

Dan zijn er christenen die tijdens hun gebed beginnen met een rookkolom die naar die donkere laag toe gaat, alleen deze veranderd heel snel in een vuurkolom die zo heet is, dat deze dwars door deze stenen laag heen brand. De laag is ineens niet meer als was en er smelt een gat boven deze christen, waardoor de gebeden tot ver boven deze laag komen. Dit zijn de christenen die bereid zijn hun zonde weg te doen en het geloof hebben. Wanneer deze christen stopt met bidden dan blijft het gat open. Deze gaat pas weer dicht op het moment dat deze christen weer zonde toe laat in zijn leven.

 

Waarom volhardend bidden

Wanneer een christen begint te bidden dan kan het zijn dat dit begint als die van de 1e persoon. Wanneer deze christen blijft bidden dan gebeurd er iets met de rook en gaat rechtstreeks omhoog tot aan de donkere stenen massa, blijft deze christen dan nog bidden dan veranderd de rook in een vuurkolom en brand alsnog door deze massa heen. Deze momenten zijn vaak de momenten dat je bid en het besef van tijd kwijt bent geraakt. Het verstoren van het bidden had dan ook tot doel dat deze fase niet zou gebeuren. Demonen zien de verandering in de gebeden van buitenaf dus trachten ze op die momenten je gebed te verstoren. Is het je wel eens opgevallen, dat altijd wanneer je probeert te bidden, echt bidden, dat je verstoord wordt. De telefoon gaat, de bel gaat of je krijgt in ineens pijn ergens, je krijgt honger of wat dan ook. Wanneer je toegeeft aan de pijn of jeuk en je even de aandacht van het gebed afhebt, dan denk je vaak verder te kunnen gaan in het gebed waar je gebleven was. Dit is niet zo, je begint weer aan de beginfase waar de rook nog alle kanten opgaat.

 

 

De donkere dikke stenen deken die boven alles hangt is dikker en donkerder per regio. Hoe meer zonden om je heen, hoe dikker deze deken is. De foute geesten kunnen zowel boven op de donkere deken komen als eronder. Daarvandaan kunnen ze dingen die gebeuren op aarde beinvloeden. Ze komen in de nacht naar de aarde om weer energie op te doen, dit doen ze door de dingen die mensen op aarde offeren. Zoals abortus, rituelen, moorden, sexuele uitspattingen etc. Kortom die dingen waarvan God ons waarschuwt ze niet te doen. Wanneer gebeden als vuur worden dan worden ze zo heet, dat niet alleen de rots smelt, maar dat ook geen enkele demonische geest of menselijke geest de hitte kan verdragen. Hierdoor vluchten ze allen.

 

Verzoekingen

Op het moment dat er een christen is die rondloopt met een gat in de laag. Deze christenen zijn te herkennen aan het feit dat ze zonder angst het evangelie kunnen vertellen en vaak ook minder weerstand krijgen aan wie ze het vertellen. Wanneer dan een christen door die laag heen gebeden heeft, dan zijn de demonen nog niet klaar. Zij hebben er namelijk belang bij dat de christen weer zondigt, zodat hun gebeden weer verhinderd worden. Ze doen dit door de christen uitgebreid te bestuderen en er achter te komen wat de zwakke plekken zijn van deze persoon. Is dat sex, dan zal die verleiding op je pad komen. Is dat hoogmoed, dan zal die verleiding op je pad komen.  Deze dingen zullen namelijk door de demomen op je pad gelegd worden.  Wanneer je daar dan aan toe geeft, dan bid je weer tegen die donkere laag aan zonder veel effect, tot op het moment dat je je zonden weer wilt belijden. Dat is waar je bid ( in het onze vader) Leidt ons niet in verzoeking, maar verlos ons van de boze. Wat je eigenlijk zegt is dit: leidt mij niet op de weg waar de verzoeking ligt, of eenvoudiger gezegd, leidt mij af van die weg, verlos me ervan dat ik daarnaar omkijk, zodat ik niet in de val gelokt kan worden om in de zonde te vallen. Wanneer je namelijk klaar bent met bidden, dan blijf je nog wel een zwak mens.

 

Persoonlijke Engel

Elke christen heeft een persoonlijk engel. Wanneer je bid en door de harde laag heen gekomen bent, dan komt alles wat je vraagt niet bij jou terecht  maar in de handen van deze engel als een soort pakketje. Deze engel moet het bij jou afgeven, maar heeft te maken met een geestelijke strijd in de hemelse gewesten. Ik (de man die het verhaal verteld) heb nog nooit een engel naar boven zien gaan die niet terug kwam met een pakketje, maar de meeste pakketjes worden niet afgeleverd bij de mensen die gebeden hebben. Dit is omdat wanneer je de wapenrusting (efeze 6) niet aantrekt, terwijl je er kennis van hebt, dan is de engel onbeschermd. Heb jij geen schoenen aan dan wordt deze engel aangevallen op zijn voeten. Heb jij geen harnas dan wordt hij aangevallen op zijn borst. Het doel van de aanvallen is het pakketje. Deze worden dan door de demonische legers afgepakt en gegeven aan wie hun daarom vragen. Dus deze pakketjes worden afgeleverd bij mensen die zich bezig houden met hekserij. De bijbel zegt: Al het goede komt van God. Heb je je wel eens afgevraagd hoe de duivel dan goede dingen uit kan delen. Dit is de reden.  Draag dan de wapenrusting, neem serieus wat de bijbel hier over schrijft.

 

Er was nog meer wat deze man vertelde, maar het lukt me niet om alles na te vertellen. Wat in ieder geval erg duidelijk werd is dat je echt alle dingen vanuit de bijbel serieus moet nemen. Dat je de wapenrusting die God je geeft ook aan moet nemen en dat bidden helpt, zeer effectief is wanneer erin wordt volhard. Maak tijd voor gebed elke dag om in contact te komen met God de Vader.  De punten hier beschreven is wat men in evangelische kerken het leren kennen van Jezus noemt. Het moment dat je doorbreekt in gebed, voel je inderdaad de aanwezigheid van God.

 

Weet dat de Heilige Geest ziet wat er in de spirituele wereld gebeurd en je wil leiden. Luister dan naar de stem die je hoort, wanneer de Heilige Geest zegt: Bid nu, vertraag het dan niet. Wanneer de Heilige Geest zegt: Vast nu, vertraag het dan niet. Jij hoeft de strijd niet te strijden, dat doen de engelen. Maar geef de engelen een wapenrusting en God de kans om dicht bij je te komen.

 

Efeze 6:12

12 Want wij hebben den strijd niet tegen vlees en bloed, maar tegen de overheden, tegen de machten, tegen de geweldhebbers der wereld, der duisternis dezer eeuw, tegen de geestelijke boosheden in de lucht.

bottom of page